Kraków/Kasina Wielka. Promują swoją miejscowość bez pomocy gminy

Kraków/Kasina Wielka. Promują swoją miejscowość bez pomocy gminy

We wtorek w Krakowie, podpisano umowę o przyznaniu pomocy finansowej przez Samorząd Województwa Małopolskiego dla Stowarzyszenia „Lubogoszcz” z siedzibą w Kasinie Wielkiej.

Umowa przyznania pomocy  na operację z zakresu małych projektów w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju”, objętego PROW na lata 2007 – 2013 – dotyczy projektu:  „Zakup sprzętu oraz organizacja imprez plenerowych, propagujących aktywny tryb życia”. W imieniu Samorządu Województwa Małopolskiego umowę parafował Pan Paweł Knapczyk – Zastępca Dyrektora Departamentu Funduszy Europejskich. Jako przedstawiciele beneficjenta – Stowarzyszenia Lubogoszcz umowę podpisali: Prezes – Pan Adam Fabia oraz Wiceprezes – Pan Rafał Kubowicz. Wartość projektu to 62 420,91 zł, z czego dofinansowanie ze środków unijnych to kwota 49 936,73 zł. Wniosek o dofinansowanie został złożony za pośrednictwem Stowarzyszenia LGD „Piękna Ziemia Gorczańska”.

– Cieszymy się, że dzięki tym środkom udało nam się zorganizowac dwie fajne imprezy – mówi Adam Fabia, prezes stowrzyszenia „Lubogoszcz”. Mamy nadzieję, że będą one cykliczne i wpiszą sie w kalendarz imprez w regionie.

– Mamy sportsmenkę, która jest utożsamiana z naszą miejscowością, dlaczego tego nie wykorzystać – tłumaczy Rafał Kubowicz, v-ce prezes stowarzyszenia. Władze gminne w tym kierunku mało robią, albo nawet nic, więc skoro możemy i mamy taką możliwośc, to nikt nam tutaj nic nie zarzuci, bo nie robimytego dla polityki, tylko dla mieszkańców i popularyzacji turystyki. A fakty mówią same za siebie.

Za pozyskane środki stowarzyszenie zakupi:

1). Urządzenia – chronometr z drukarką, kabel linii startowej, fotokomórka – zestaw, statyw do fotokomórek (2 szt), narciarska bramka startowa, laptop, drukarka z akcesoriami

2). Akcesoria – agregat prądotwórczy, namiot, brama łuk (2 szt), taśma oznaczeniowa – fladry (4 szt), tyczki (40 szt), numery startowe (150 szt), podium, termosy (2 szt)

3). Promocja imprez, zakup nagród – reklama w lokalnych mediach, nagrody    

Zobacz również