Można składać wnioski o wydanie Limanowskiej Karty Mieszkańca

Można składać wnioski o wydanie Limanowskiej Karty Mieszkańca

Od wczoraj (4 marca) limanowski magistrat rozpoczął przyjmowanie wniosków o wydanie Limanowskiej Karty Mieszkańca. Jej posiadacze będą mogli skorzystać z ulg, które oferuje samorząd miasta.

O wydanie Limanowskiej Karty Mieszkańca mogą ubiegać się osoby, które są zameldowane na terenie miasta. Przy składaniu wniosku należy mieć przy sobie dowód tożsamości, druk zeznania podatkowego za 2019 rok.  W przypadku osób uczących się – powyżej 18. roku życia i kontynuujących naukę do 25. roku życia – do wglądu dokument potwierdzający kontynuację nauki (indeks lub ważną legitymację, bądź inny dokument).

Do wniosku należy dołączyć aktualne fotografie (w formacie takim jaki jest wymagany do wydania dowodu osobistego). Osoby pełnoletnie (dzieci) nie będące już  na utrzymaniu rodziców osiągające dochody i rozliczające podatek dochodowy od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego składają indywidualny wniosek o wydanie LKM. 

Formularz wniosku jest dostępny w urzędzie miasta. Można go również pobrać ze strony internetowej www.miasto.limanowa.pl zakładka Miasto – LKM.

Limanowska Karta Mieszkańca na dzień dzisiejszy uprawnia mieszkańców  do ulg
związanych z parkowaniem w strefie płatnego parkowania, a także przy opłatach za dzierżawę miejsc na cmentarzu komunalnym.

Magistrat na swojej stronie internetowej informuje, że decyzja o wydaniu karty zostanie podjęta w ciągu 14 dni. Limanowska Karta Mieszkańca jest ważna do końca 2023 roku.

Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie TUTAJ

Zobacz również