Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 9 września, Lidl otworzy swój pierwszy obiekt w Limanowej, przy ul. Zygmunta Augusta 12a.Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00.
W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w niskich, lidlowych cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla”, pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” –wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.
Firma Lidl od latwspółpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.
Nowy sklep sieci Lidl w Limanowej, przy ul. Zygmunta Augusta 12a, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1300 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 27osób. Placówka będzie czynnaod poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00,a w niedziele handloweod9:00 do 19:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 165miejsc parkingowych, w tym 76 miejsc dedykowanych. W dniu otwarcia na klientów czekać będą wyjątkowe atrakcje, w tym bar kawowy, obsługiwany przez baristę oraz pachnące croissanty.
– Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communicationsand CSR, Lidl Polska.