2 listopada w Urzędzie Gminy Limanowa rozpoczyna działalność punkt informacyjny programu „Czyste Powietrze”. Jest to odpowiedź na oczekiwania mieszkańców. Doradca, Karolina Gancarczyk, będzie nie tylko udzielać informacji, ale też pomoże w wypełnieniu dokumentów.
Punkt informacyjny mieści się w pokoju nr 28 Urzędu Gminy Limanowa (prawe skrzydło na parterze budynku), a czynny będzie dwa razy w tygodniu: w poniedziałki i wtorki w godzinach 15.00-18.00.
Z doradcą można się również kontaktować od poniedziałku do piątku od godz. 14.00 pod numerem telefonu: 511 900 353 lub drogą mailową adres: k.gancarczyk112@gmail.com.
– Przed przyjściem do Urzędu Gminy najlepiej skonsultować się z doradcą telefonicznie. Zainteresowane osoby uzyskają wówczas konkretną informację, jakie dokumenty należy mieć ze sobą, żeby niepotrzebnie kilka razy nie wracać do domu. Spotykając się z mieszkańcami, często słyszałem głosy o potrzebie bezpośredniego kontaktu z osobą, która może pomóc wypełnić taki wniosek, stąd decyzja o utworzeniu takiego punku w Urzędzie Gminy od 2 listopada – informuje wójt Jan Skrzekut.
Urząd Gminy przypomina, że dokumentami, które poświadczają dochód za rok 2019, są m.in. Pit 11, Pit 37, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, nakaz płatniczy, decyzja za otrzymane stypendium.
źródło: Urząd Gminy Limanowa; oprac. MAG
fot. Urząd Gminy Limanowa